TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääOulun yliopistollisen sairaalan (OYS) yhteispäivystyksessä käy vuosittain 87 000 asiakasta. Päivät ovat kiireisiä, ja siksi viestintä- ja turvallisuusratkaisujen toimivuus ja helppokäyttöisyys korostuvat. Yhteistyö oululaisen 9Solutions Oy:n kanssa on tuonut ratkaisuja sekä asiakkaiden että henkilökunnan turvallisuuteen ja tavoitettavuuteen sekä helpottanut sairaalahenkilökunnan työtä.
9Solutions Oy tarjoaa terveydenhoitoalan organisaatioiden tarpeisiin suunniteltuja turvallisuus- ja viestintäratkaisuja. Yrityksen pyrkimyksenä on parantaa terveydenhuollon turvallisuutta ja tehokkuutta. OYS:n suhteen pyrkimyksessä on onnistuttu.
– Yhteistyö 9Solutionsin kanssa on helppoa ja yksinkertaista. Kaikki on sujunut todella hyvin, OYS:n sairaanhoitajana toimiva Jarmo Lohela kertoo.
Lähtötilanteessa OYS:n hälytyssysteemi oli puutteellinen. Asiakkaat eivät saaneet hoitajia riittävän hyvin kiinni, ja myös henkilökunnan turvallisuus kaipasi päivitystä järjestelmien suhteen. Yhteistyön tuomista ratkaisuista ovatkin hyötyneet sekä työntekijät että asiakkaat.
“Yhteistyö 9Solutionsin kanssa on helppoa ja yksinkertaista. Kaikki on sujunut todella hyvin.”
– Nykyään jokaisella työntekijällä on henkilökohtainen turvanappi, jolla voi hälyttää apua tarvittaessa. Järjestelmä myös näyttää vartijoille automaattisesti, mistä hälytys on lähetetty, Lohela avaa.
– Lisäksi jokaisella potilaspaikalla on nyt hälytysnappi ja käytävillä olevien näyttöjen määrä on kolminkertainen edelliseen verrattuna. Hoitajan kutsuminen ja avun saanti on siten helpompaa ja nopeampaa, Lohela jatkaa.
Kaiken kaikkiaan Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirille toteutettu kokonaisuus tuottaa tyytyväisyyttä. 9Solutions mietti ratkaisuja OYS:n näkökulmasta, ja suunnittelu ja toteutus tapahtuivat asiakaslähtöisesti.
– 9Solutions Oy:n ratkaisut helpottavat meidän työskentelyämme suunnattomasti, ja siksi suosittelen samaa kaikkiin vastaaviin laitoksiin, Lohela päättää.