Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

”Autodude tietää, mistä puhuu”

Mika Jordanov on ahkera autoharrastaja, joka hankkii autonpesuvälineensä Autodudesta. Verkkokaupan tuotevalikoima ja toimitusnopeus vakuuttivat Mikan jo asiakkuuden alussa. Aiemmin tieto tuotteista ja niiden käytöstä piti hakea internetin forumeilta, mutta nyt faktat ja kokemukset löytyvät näppärästi yhdeltä nettisivulta. Autoduden asiakkaita ovat niin tavisautoilijat kuin hifistelijät.

Mika Jordanovin autoharrastus virisi jo lapsena. Isä opetti mökin pihassa auton pesemisen, ja myöhemmin harrastus jatkui kavereiden kanssa. Tällä hetkellä Mikalla on autona B7-korinen Audi A4.

– Auto on 3.0 TDi. Se on tehokas neliveto, jolla mennään kesät ja talvet. Tykkään autoista ja fiilistelen niitä paljon, Mika kertoo.

Mies pitää kulkupelistään hyvää huolta. Huollot tehdään ajallaan tai jopa etuajassa, ja auton siisteys on tärkeää. Mika imuroi ja pesee auton keskimäärin kerran viikossa. Pesuun saattaa mennä useampikin tunti.

– Vahaus tehdään ajettujen kilometrien mukaan. Yleensä teen tai teetän sen kahdesti vuodessa. Säännöllinen peseminen on tärkeää, koska suomalaisilla teillä on paljon pikeä, tervaa ja suolaa. Suola syö tehokkaasti ensin vahapinnan, sitten lakan ja lopulta maalin. Ruostetta alkaa kertyä nopeasti, jos suolaa jää kaariin, Mika muistuttaa.

Harvinaisempia tuotteita nopealla toimituksella

“Ei ole rehellisesti sanottuna tullut mieleen, että hankkisin tuotteita jostain muualta.”

Autonpesuvälineet Mika hankkii Autodudesta. Yritys löytyi alun perin Facebook-päivityksen kautta. Päivitys koski Dodo Juice -vahaa, joka vielä silloin oli harvinainen suomalaisissa kaupoissa.

– Tällä hetkellä minulla on käytössä useampikin Duden tuote. On pari pesukinnasta, shampoo, vaahdottimet ja pari kuivauspyyhettä, jotka imevät järjettömän määrän vettä! Lisäksi minulla on 5-10 muuta pienempää tuotetta, Mika kertoo.

Autoduden tuotevalikoimaa mies kuvailee kattavaksi. Tuotekuvaukset ja vinkit tuotteiden käyttöön ovat hyviä. Myös tiedon löytäminen on muuttunut helpommaksi Autoduden myötä. Aiemmin Mika teki tiedonhakua eri forumeilla, ja esimerkiksi Dodo Juicen tuotteet piti tilata ulkomailta. Autoduden tilausprosessi on Mikan mukaan helppo, ja tuotteet ovat noudettavissa jopa seuraavana päivänä tilauksesta.

– Ei ole rehellisesti sanottuna tullut mieleen, että hankkisin tuotteita jostain muualta. Verkkokaupassa asiakas on haastava ottaa haltuun, mutta Autodude onnistuu siinä. He toimittavat tuotteet nopeasti ja jämptisti. Tilauksen mukana tulee usein jotain ekstraa, esimerkiksi ilmanraikastin. Olen tyytyväinen siihen, että siellä on tarjolla myös harvinaisempia tuotteita, Mika hymyilee.

Autodudessa kiehtoo yhteisöllisyys

Reklamaatioita Mika ei ole toistaiseksi joutunut tekemään.

– Verkkokaupan ulkoasua voisi ehkä modernisoida. Se on kuitenkin asia, joka varmasti tulevaisuudessa korjataan. Asiakaspalvelu on ollut tähän mennessä loistavaa. Heillä on rempseä tyyli, joka toimii minulle, Mika sanailee.

Yrityksen ja asiakkaiden kesken vallitsee mukava, yhteisöllinen meininki. Mikan mukaan Autodude erottautuu viestillään. Asiakkaat jakavat kokemuksiaan tilaamistaan tuotteista videoiden ja kuvien muodossa. Nettisivuilla asiat on onnistuttu avaamaan niin, että tavisautoilijakin pääsee helposti kärryille tuotteista ja niiden käytöstä.

– Toisaalta autohifistelijällekin jää fiilis, että Autodude tietää, mistä puhuu, Mika päättää.

Markkinoiden parhaat autonhoitotuotteet edullisesti.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi