Räätälöityjä palveluja ja ihmisläheistä palvelua

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Juho Rönni on LeaseGreen Group Oy:n talousjohtaja. Rönni kokee onnistuvansa työssään silloin, kun hän pystyy käyttämään aikansa asiakashankkeiden eteenpäin viemiseen. Tämä edellyttää sitä, että hallinnon prosessit toimivat täydellisesti Rönnin puuttumatta niihin. Rantalainen Yhtiöt Oy on taloushallinnon palvelujen tuottaja ja kehittäjä, jonka tyytyväinen asiakas LeaseGreen on.

LeaseGreen on suurien kiinteistöjen energiaratkaisuihin erikoistunut yritys, joka parantaa asiakasyritystensä ympäristöystävällisyyttä ja energiatehokkuutta sekä näin toiminnan kannattavuutta. Yritys suunnittelee ja toteuttaa tekniset toimenpiteet, minkä lisäksi se seuraa niiden tuottamia tuloksia. LeaseGreen perustettiin vuonna 2013, ja kasvuhakuisen yrityksen laajentuminen on ollut nopeaa.

“Koen, että asiakkaana olemme saaneet räätälöidysti juuri meidän tarpeitamme vastaavia palveluja.”

– Meidän kasvuvauhtimme on ollut suhteellisen kova. On tärkeää, että taloushallinto ja sen järjestelmät tukevat kulloistakin yhtiön tilannetta. Taloushallinnon pitää tulla muutosten mukana ja tukea liiketoimintaa myös silloin, kun yhtiö ottaa suuria loikkia eteenpäin, Rönni kertoo.

– Koen, että asiakkaana olemme saaneet räätälöidysti juuri meidän tarpeitamme vastaavia palveluja. Palvelut on myös hinnoiteltu järkevästi.

Liiketoiminnan tukija ja järjestelmien toimittaja

Rönnin mukaan Rantalainen on onnistunut kasvavan liiketoiminnan tukemisessa. LeaseGreenin näkökulmasta kasvussa mukana olemisen lisäksi olennaista on myös hankekohtainen taloudenpito ja sen seuranta.

– Ei riitä, että taloushallinnon toimien kautta seurataan pelkästään firmaa kokonaisuudessaan. Pitää pystyä tarkasti seuraamaan hankekohtaista kirjanpitoa, Rönni selittää.

– Rantalaisen rooli meidän kannaltamme on myös järjestelmien toimittaminen. Lisäksi palkkahallinto on kokonaan ulkoistettu Rantalaiselle. Meille on tärkeää järjestelmien helppous ja toimintavarmuus sekä palkkahallinnon täsmällisyys. Näissä asioissa Rantalainen on onnistunut erittäin hyvin, Rönni kiittää.

Rantalaisen valtti on ihmisläheinen toimintamalli

LeaseGreenin asiakkuus siirtyi Rantalaiselle yrityskaupan seurauksena. Suuremman yhtiön asiakkuus on tuonut LeaseGreenille etuja: yhtiön toiminta ei kaadu esimerkiksi yksittäisen työntekijän poissaoloon, ja kaikkiin muutoksiin on Rantalaisen kokoisessa yhtiössä mahdollista reagoida nopeasti.

“Palvelu on aina henkilökohtaista ja vastuullista.”

– Erityistä Rantalaisessa on se, että suhteellisen suuresta koostaan huolimatta yhtiö on säilyttänyt ihmisläheisyytensä. Palvelu on aina henkilökohtaista ja vastuullista. Olemme kokonaisuudessaan oikein tyytyväisiä asiakkuuteemme, Rönni vakuuttaa.

Yritysten kokemuksia B2B-toimijoiden palveluista.

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi