Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI TRUSTMARY FINLAND OY.

Lue lisää

Puhelinvaihdejärjestelmä ja Boordi lisäävät Ähtäri Zoon asiakastyytyväisyyttä

Ähtäri Zoon palvelukokonaisuus koostuu eläinpuiston lisäksi kotieläintilasta, Pandatalosta, hotelli Mesikämmenestä sekä leirintäalueesta. Cuuman puhelinvaihdejärjestelmä helpottaa kaikkien Ähtäri Zoon asiakkaiden asioimista, olipa kyse mistä tahansa palvelusta. Mobiiliopastus Boordi tuottaa puolestaan lisäarvoa eläinpuiston kävijöille.

Ähtäri Zoo on Suomen vanhin luonnonmukainen eläinpuisto. Eläinpuistossa on tällä hetkellä yhteensä vajaat 60 eri lajia sekä hieman alle 200 eläinyksilöä. Uusimpia asukkaita ovat vuoden 2018 helmikuussa upouuteen Pandataloon muuttaneet pandat Lumi ja Pyry.

– Ähtäri Zoo on perustettu vuonna 1973, jolloin sen ensimmäinen asukas oli Köpi-hirvi, kertoo Ähtäri Zoon toimitusjohtaja Jonna Pietilä.

Kaikki palvelut ovat saatavilla yhdestä numerosta

Ähtäri Zoolla on käytössään Cuuman mobiiliopastuspalvelu sekä puhelinvaihdejärjestelmä ja siihen liittyvät matkapuhelinliittymät. Aiemmin Ähtäri Zoolla oli käytössään useampi puhelinnumero eri palveluille, joihin asiakas saattoi ottaa yhteyttä. Nyt asiakas voi soittaa mihin tahansa palveluun liittyen vain yhteen ja samaan kutsunumeroon.

“Asiointi Cuuman kanssa on ollut hirvittävän helppoa. Jos on ollut mikä tahansa haaste, niin siihen on löydetty aina nopeasti ratkaisuja.”

– Meillä oli tarpeen saada puhelinvaihdejärjestelmä, joka palvelee niin eläinpuistoa ja hotelli Mesikämmentä kuin muitakin meille kuuluvia palveluita, Pietilä muistelee.

– Sehän on varsin ikävää, jos joudut esimerkiksi majoitusta varten soittamaan ensin hotelliin tai leirintäalueelle ja sitten eläinpuistoon ostaaksesi lipun. Nyt kaikki palvelut ovat saatavilla samasta numerosta yhden luukun periaatteella, Pietilä jatkaa.

Lisää tietoa, kuvia ja videoita eläinpuiston lajeista

Mobiiliopastuspalvelu on käytössä eläinpuistokierroksella. Kyseessä on Boordi-niminen, Cuuman tytäryhtiön tuottama interaktiivinen kävijäkokemuspalvelu. Boordi tarjoaa asiakkaille lisätietoa, kuvia ja videoita puiston eri eläinlajeista.

– Kun asiakkaat siirtyvät jonkin eläinlajin kohdalta seuraavalle tarhalle, pystyvät he Boordin kautta saamaan lisää tietoa, kertoo pandoja hoitava eläintenhoitaja Anna Palmroth.

– Boordi helpottaa työtäni todella paljon, koska en aina ehdi olemaan asiakkaiden kanssa samassa tilassa, jossa he pääsevät pandoja katsomaan. Kun asiakkaat käyttävät Boordia, pääsevät he näkemään sieltä paljon infoa sekä erilaisia videoita, Palmroth jatkaa.

”Asiointi Cuuman kanssa on ollut hirvittävän helppoa”

Cuuman palveluiden merkittävämmäksi hyödyksi Pietilä kokee lisääntyneen asiakastyytyväisyyden. Puhelinvaihdejärjestelmän ansiosta asioiminen on nyt aiempaa helpompaa. Myös Boordi on saanut asiakkailta hyvän vastaanoton.

– Asiointi Cuuman kanssa on ollut hirvittävän helppoa. Jos on ollut mikä tahansa haaste, niin siihen on löydetty aina nopeasti ratkaisuja. Se on ollut oikein positiivista ja miellyttävää, Pietilä kuvailee.

– Matka on taittunut mukavasti. Fiilikset ovat hyvät ja tästä jatketaan eteenpäin, Pietilä summaa.

Cuuma Communications Oy on vuonna 2005 perustettu kotimainen puhelinoperaattori ja ohjelmistotalo, joka tuottaa kommunikaatioratkaisuja kaiken kokoisille yrityksille.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi