TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKehitysvamma-alan moniosaaja Rinnekoti tarjoaa asiakkailleen asumispalveluita sekä työ- ja päivätoimintaa. Toimipisteitä on tällä hetkellä yli 80. Rinnekodin ja Everonin välinen yhteistyö on kestänyt jo yli kymmenen vuotta.
Everon on toimittanut Rinnekodin yksiköihin Omaturva- sekä Lyra-hoitajakutsujärjestelmiä.
– Lisäksi joissakin yksiköissämme on käytössä ovipuhelimia, ovikytkimiä sekä poistumisvalvontamajakoita. Niillä voidaan varmistaa, ettei esimerkiksi dementoitunut asiakas voi poistua tietyltä alueelta, Kertoo Nico Merranmaa. Hän työskentelee Rinnekodilla ohjaajana ja toimii myös Everon-pääkäyttäjänä.
Niin sanottujen perinteisten turvajärjestelmien lisäksi monessa Rinnekodin toimipisteessä on otettu käyttöön Vega GPS -kellot, joilla voi selvittää sijainnin ja hälyttää apua paikasta riippumatta.
– Kello on pääsääntöisesti ohjaajien käytössä. Jos olemme vaikkapa ulkoilemassa asiakkaan kanssa, niin kellon avulla näemme tarkan sijainnin hetkessä, Merranmaa kertoo.
“Olemme olleet erittäin tyytyväisiä asiakaspalveluun ja siihen, että ongelmat on ratkaistu käytännössä heti, kellonajasta riippumatta.”
Rinnekodilla on vuosien saatossa huomattu, että Everonin laitteet ovat parantaneet asiakas- ja työturvallisuutta huomattavasti. Myös työskentely Everonin kanssa on ollut sujuvaa.
– Olemme olleet erittäin tyytyväisiä asiakaspalveluun ja siihen, että ongelmat on ratkaistu käytännössä heti, kellonajasta riippumatta, Merranmaa päättää.