Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

VIDEO: “Tieturva on aivan loistava palvelu, asiakkailta kuultua”

Heikki Hakala on Pirkanmaan Lempäälässä toimivan Hakala Yhtiöiden korjaamopäällikkö. Hän on toiminut autoalan yrittäjänä 20 vuotta ja korjaamolla työskennellään yli 6000 auton parissa vuosittain. Korjaamo on erikoistunut asiakaspalveluun ja palvelun läpinäkyvyyteen. Asiakkaista halutaan pitää huolta myös korjaamon ulkopuolella, ja sen varmistamisessa he ovat turvautuneet Falckin Tieturvaan. Falck onkin ollut Hakala Yhtiöiden luotettava yhteistyökumppani Tieturvan lanseeraamisesta lähtien.

Falckiin Heikki törmäsi ensimmäisen kerran Pirkanmaalla toimivan hinausyrityksen kautta. Tarkemmin hän tutustui Falckiin, kun he toivat markkinoille Tieturvan. Heikki innostui palvelusta välittömästi ja se haluttiin ottaa osaksi myös Hakala Yhtiöiden palvelutarjontaa.

– Olemme tehneet Falckin kanssa yhteistyötä ihan alusta asti. Ensimmäinen ajatus Tieturvasta oli, että tämähän on aivan loistava palvelu. Aloimme välittömästi selvittää, miten voisimme saada Tieturvan asiakkaidemme käyttöön, koska korjaamomme haluaa tarjota mahdollisimman kokonaisvaltaista palvelua. Tieto siitä, että asiakkaamme ovat turvassa ongelmilta, missä tahansa päin Suomea liikkuvatkaan, on meille tärkeää, Heikki sanoo.

Nopeaa apua ongelmatilanteissa

Heikki tietää kokemuksesta, että aina voi sattua jotain odottamatonta. Kaikkia ongelmia ei voi ennustaa, vaikka auto olisi upouusi tai sitä olisi huollattanut säännöllisesti. Tieturvalta apua saa nopeasti yhdestä ja samasta numerosta, vaikka olisi lomamatkalla pohjoisessa.

Falckin kanssa yhteistyö on ollut todella helppoa.

– Asiakkamme ovat ottaneet Tieturvan vastaan todella hyvin. Moni asiakas on jo uudella kierroksella, eli palvelua on jatkettu toiselle vuodelle, ja heistä useat ovatkin tarvinneet Tieturvan apua. Jos autossa ilmenee ongelmia, riittää että asiakas soittaa Falckin palvelunumeroon. Jos autoa ei saada kuntoon paikan päällä, Tieturva hinaa sen korjaamolle, Heikki kertoo.

Kilpailullinen etu

Heikki kuvailee yhteistyötä Falckin kanssa esimerkilliseksi. Kommunikaatio toimii ja palvelu on erittäin kattava. Jos auto ei esimerkiksi suostu käynnistymään pakkasella, riittää yksi puhelinsoitto, ja Falckilta saa nopeasti apua. Kaikenlainen apu kuuluu Tieturvan vuosimaksuun, eikä muita kustannuksia tule.

– Falckin kanssa yhteistyö on ollut todella helppoa. Mikä tahansa kysymys onkaan mieleen juolahtanut, on vastauksen saanut nopeasti. Erikoisiinkin kysymyksiinkin löytyy vastaukset. Esimerkiksi Tieturvan siirto toiseen autoon onnistuu näppärästi, Heikki kehuu.

– Asianmukaisessa autokorjaamossa Falckin Tieturva on mahtava lisäpalvelu. Voimme luottaa siihen, että jos asiakkaan autolle sattuu jotain, auttaa Tieturva kaikenlaisissa tilanteissa – oli kyseessä sitten rengasrikko, polttoaineen loppuminen tai vaikkapa hinausapu korjaamolle, kaikki toimii. Meitä se auttaa erityisesti kilpailussa merkkiliikkeiden kanssa, koska heillä on olemassa vastaavat liikkumisturvat. Tieturvan myötä meilläkin on tarjota palvelu, joka auttaa asiakkaita tien päällä auton merkistä ja mallista riippumatta, Heikki päättää.

Falck tarjoaa hinaus- ja tiepalveluita, matkahätäpalveluja sekä ensihoitotoimintoja.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi