Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI TRUSTMARY FINLAND OY.

Lue lisää

VIDEO: “Ajoturva kannattaa ottaa osaksi korjaamon palveluvalikoimaa”

Juha Palo työskentelee Rauno Lepän auto- ja konekorjaamolla Huittisissa. Yritys liittyi muutama vuosi sitten mukaan AD-ketjuun. Samoihin aikoihin AD lanseerasi AD-Ajoturvapalvelun, jonka toteuttaa Falck. Ajoturva on palvelu, jossa asiakas saa edullista vuosimaksua vastaan ympärivuorokautisen avun ajoneuvo-ongelmien kanssa. Jos auto ei esimerkiksi lähde käyntiin, se hinataan siihen korjaamoon, johon sopimus Falckin kanssa on tehty.

Palvelu vakuutti Juhan heti kättelyssä. Hän näkee sen asiakkaan kannalta edullisena, kätevänä ja tehokkaana vakuutuksena, josta hyötyvät niin korjaamo, hinauspalvelu kuin asiakaskin. Ajoturva on myös oiva tapa sitouttaa asiakas, ja palaute on ollut erittäin myönteistä.

– Mietimme alusta asti Ajoturvan olevan aivan loistava lisä palveluvalikoimaamme. Aluksi asiakkaammekin epäilivät, miten näin edullinen palvelu ylipäänsä voisi toimia, mutta lukuisat kokemukset ovat osoittaneet, että Ajoturva todella kannattaa ottaa, ja että sille on olemassa oikea tarve, Juha kertoo.

– Me otimme Ajoturvan tarjontaamme siksi, että näin asiakas saadaan sitoutettua korjaamoomme ja hänestä tulee käytännössä kanta-asiakas. Odotetusti se on toiminutkin, ja palaute on ollut erittäin positiivista, Juha jatkaa.

Kattavaa apua monenlaisessa hädässä

Rauno Lepän konekorjaamolla palvelu on ollut käytössä kaksi vuotta ja erilaisia apua vaativia tilanteita on ollut laidasta laitaan. Ajoturva pelastaa esimerkiksi silloin, kun sattuu kolari, akku on tyhjä, rengas on rikki tai polttoaine loppuu. Palvelu on todella kattava ja juuri 24 tunnin turva on saanut mahtavan vastaanoton.

“Lukuisat kokemukset ovat osoittaneet, että Ajoturva todella kannattaa ottaa.”

– Jos auto esimerkiksi hajoaa ja jää tielle, asiakas soittaa AD-Ajoturvan palvelunumeroon, minkä jälkeen keskus ottaa yhteyden paikalliseen Falck-hinausyrittäjään. Sieltä lähdetään katsomaan, saadaanko auto kuntoon tien päällä vai hinataanko se korjaamolle. Asiakkaalle koituu mahdollisimman vähän vaivaa, kun apua saadaan paikalle mahdollisimman nopeasti, Juha sanoo.

”Asiakkaiden tyytyväisyys on meille tärkeintä”

Juhalla on Falckin Ajoturvasta pelkkiä positiivisia kokemuksia ja hän suositteleekin lämpimästi ottamaan sen osaksi korjaamojen ja hinauspalveluiden palvelutarjontaa. Asiakas on kuitenkin tärkein, ja tyytyväinen asiakas käyttää hyväksi koettua palvelua toistekin.

– Mielestäni jokaisen autokorjaamon kannattaa tarjota Ajoturvaa asiakkailleen. Selkein ja keskeisin lisäarvo on asiakastyytyväisyys. Se on kuitenkin asia, mikä yrityksen toiminnassa merkitsee lopulta kaikkein eniten. Ilman tyytyväisiä asiakkaita harvoin on menestyvää yritystäkään, Juha kiteyttää.

Falck tarjoaa hinaus- ja tiepalveluita, matkahätäpalveluja sekä ensihoitotoimintoja.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi