Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

Annika Rak, Cambridge Ohjelma: “Iggolla ollaan aidosti kiinnostuneita asiakkaasta”

kokemuksia.fi

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Cambridge Ohjelma on laihdutusohjelma, jossa painonpudotus tapahtuu opetusohjelman, valmentajan ja ateriankorvikkeiden avulla. Iggo on toteuttanut ohjelmalle verkossa toimivan ajanvarausjärjestelmän, jolla pyritään lyhentämään laihduttajan matkaa laihdutuspäätöksen tekemisestä valmentajan luokse pääsemiseen.

Cambridge-valmentajat toimivat itsenäisinä yrittäjinä ympäri Suomen aina Rovaniemeltä Helsinkiin. Valmentajia on tällä hetkellä noin 140. Iggo toteutti valmentajille verkossa toimivan ajanvarausjärjestelmän, jonne valmentajat pystyvät luomaan oman tilinsä ja jossa on jokaisen valmentajan oma ajanvarauskalenteri.

“Iggolla ollaan aidosti kiinnostuneita asiakkaasta”

– Jokainen laihduttaja saa oman valmentajan. Laihdutuspäätös kypsyy usein hitaasti, mutta kun päätös syntyy, halutaan valmentaja tavata mahdollisimman pian. Usein jopa tänään, huomenna tai tällä viikolla, kertoo Cambridge Ohjelman toimitusjohtaja Annika Rak.

– Ajanvarausjärjestelmällä halusimme nopeuttaa laihduttajan matkaa päätöksestä valmentajan luokse. Sen avulla voimme palvella asiakkaitamme paremmin, Rak kiteyttää.

Aito kiinnostus asiakkaan toimintaan ja tilanteeseen

Ajanvarausjärjestelmää lähdettiin kehittämään yhdessä Iggon kanssa keväällä 2016. Järjestelmä luotiin täysin räätälöitynä kokonaisuutena suoraan Cambridge Ohjelman tarpeisiin sopivaksi. Järjestelmä haluttiin tukemaan myös brändi-ilmettä.

– Räätälöityjä palveluita tehdessä on aina tutustuttava asiakkaan toimintaan tarkasti. Ajanvarausjärjestelmä oli räätälöitävä samalla tavoin kuin me suunnittelemme ja räätälöimme asiakkaidemme laihdutusohjelmat, Rak kertoo.

– Iggolla oli kiinnostusta ja halua tutustua meidän toimintaamme, heillä oli päällä sellainen kestokiinnostus. He olivat sinnikkäitä eivätkä antaneet periksi, vaan jaksoivat kuunnella aina loppuun asti, Rak sanoo.

– Iggolla ollaan aidosti kiinnostuneita asiakkaasta, Rak kuvailee.

“He ovat osaava porukka”

Järjestelmää suunniteltiin ja kehitettiin yhdessä Iggon henkilökunnan kanssa. Pelkän myyjän lisäksi oli suunnittelupalavereissa mukana aina tarvittaessa myös muita Iggon työntekijöitä, esimerkiksi koodareita.

– He ovat osaava porukka. Heidän myyjänsä osasi kuunnella asiakasta, eikä vain oksentanut sitä omaa juttuaan, niin kuin yleensä. Laihdutus ei ole toimialana palveluiden tarjoajalle helppo, joten oli tärkeää, että he ymmärsivät myös meidän alamme haasteet, Rak painottaa.

Toimiva ja käyttäjäystävällinen järjestelmä

Järjestelmää kehitettiin testikäyttöjen ja valmentajilta sekä asiakkailta saadun palautteen perusteella. Valmiin järjestelmän käyttöönotto sujui Rakin mukaan helposti. Palautetta kerätään edelleen koko ajan ja tarvittavia muutoksia sekä jatkokehittämistä tehdään saadun palautteen perusteella jatkossakin.

“Kaikki kysymyksemme ja pulmamme on otettu huomioon kyvykkäästi ja ammattitaitoisesti”

– Järjestelmän käyttö on helppoa. Tehty perus- ja taustatyö oli suuri, mutta valmiin järjestelmän myyminen valmentajille sellaisenaan ei ollut vaikeaa. Myös asiakkailtamme on tullut sellaista palautetta, että järjestelmä on helppo sekä selkeä käyttää. Ajanvaraus ei vaadi erillistä kirjautumista tai tunnuksia, mikä on todella hyvä asia. Käyttäjäystävällisyys on tärkeää, Rak summaa.

– Kaikessa yksinkertaisuudessaan järjestelmä on toimiva. Se myös vahvistaa brändi-ilmettämme, hän lisää.
“Asiakaspalvelu on ollut loistavaa!”
Ajanvarausjärjestelmän lisäksi Cambridge Ohjelma on hankkinut Iggolta myös CRM-järjestelmän. Kokonaisuutena Iggo on onnistunut vastaamaan Cambridge Ohjelman tarpeisiin Rakin mielestä hyvin. Asiakaspalvelua hän kuvailee loistavaksi.

– Asiakaspalvelu on ollut loistavaa! He ovat erittäin ihmisläheisiä ja kansantajuisia, vaikka IT-asioista puhutaankin, Rak kiittelee.

– Iggo reagoi aina välittömästi meiltä tulleisiin kysymyksiin tai ehdotuksiin. Heillä on oikea intressi asioiden tekemiseen ja kaikki asiat otetaan tosissaan. Kaikki kysymyksemme ja pulmamme on otettu huomioon kyvykkäästi ja ammattitaitoisesti!

Iggo luo ratkaisuja verkossa tapahtuvaan kaupankäyntiin ja sähköiseen viestintään. Iggon palveluita käyttää jo yli tuhat yritystä Suomessa ja Euroopassa.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.