Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

JOBmealin kahvikone ja Arvid Nordquistin kahvipavut takaavat asiakastyytyväisyyden

Swissportin omistamassa, Helsinki-Vantaan lentoasemalla sijaitsevassa kahvila Aspire Loungessa tiedetään, miten tärkeää tuore kahvi on asiakkaille. Siksi he ovatkin hankkineet kahvilaan kaksi JOBmealin kahvikonetta. Pavut taas ovat Arvid Nodrquistin korkealaatuisia kahvipapuja.

– Meille laatu on tosi tärkeää. Buffetimme on erittäin korkeatasoinen ja haluamme, että myös kahvikoneemme ovat samaa laatua. Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme vain parasta, sanoo Aspire Loungessa loungevirkailijana työskentelevä Johanna Helviö.

Päivän suosikkihetki

Kahvin lisäksi kahvikoneista saa myös kahvia ja teetä. Työpäivän lempihetkeä kysyttäessä Helviön ei tarvitse miettiä vastausta pitkään.

– Se on se, kun saan täyttää tuota konetta kahvipavuilla. Ne tuoksuvat niin hyvälle, hän hymyilee.

Henkilökunta puhdistaa kahvikoneet joka päivä, minkä lisäksi JOBmealilta tullaan tekemään perusteellisempi puhdistus kerran kuukaudessa.

Laadukas asiakaspalvelu piste iin päällä

“Tykkään heidän palveluhenkisyydestään. He ovat tosi ystävällisiä ja tosi ammattimaisia.”

Jokaisen ravintolan kauhuskenaario on, että kahvia ei yksinkertaisesti ole. JOBmealin kahvikoneiden kanssa tällaista ei tarvitse pelätä.

– Kahvilla varmistetaan, että asiakkaat viihtyvät. Jos jokin osa on mennyt joskus rikki, niin he tulevat heti korjaamaan sen. He ovat tosi täsmällisiä.

JOBmealin asiakaspalvelu on vakuuttanut myös muuten.

– Tykkään heidän palveluhenkisyydestään. He ovat tosi ystävällisiä ja tosi ammattimaisia, Helviö kiteyttää.

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi