Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

Michael Holm, Fuelk: ”Aikaa säästyy huikeasti”

kokemuksia.fi

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Fuelk Oy ja Kiho ovat tehneet yhteistyötä jo useamman vuoden ajan. Yhteistyössä on kehitetty muun muassa mobiilisovellus Fuelkin asiakkaiden käyttöön. Sen lisäksi Fuelk käyttää Kihon paikannusjärjestelmää, jonka suurin hyöty on sen tuoma ajan säästö.

Vaivattomaan polttoainelogistiikkaan keskittyvä Fuelk on saanut alkunsa metsäkoneyrittäjien tarpeesta polttoainehuollon tehostamiseen. Fuelkin ratkaisu on suoraan metsään vietävä, paikantimella varustettu säiliö, jonka säiliöauto käy tankkaamassa.

– Tuomme polttoainetta sinne, missä työkoneet ovat. Kenenkään ei tarvitse enää käydä erikseen hakemassa sitä, kertoo Fuelkin toimitusjohtaja Michael Holm.

“Aikaa säästyy huikeasti.”

Yhdessä kehitetty mobiilisovellus asiakkaiden käyttöön

Fuelkilla on käytössään patterikäyttöinen paikanninlaite sekä paikannusjärjestelmä. Sen lisäksi on yritys rakentanut yhdessä Kihon kanssa mobiilisovelluksen, jonka avulla Fuelkin asiakkaat, eli koneurakoitsijat voivat tilata polttoainetankkauksen.

– Käytännössä viet polttoainesäiliön metsään, ja sen jälkeen säiliöauto tulee ja tankkaa. Tarvitsimme tätä varten toimivan teknologian. Kiho on ratkaisemassa tätä yhtenä komponenttina, Holm toteaa.

– Kihon oma telematiikkajärjestelmä on myös meidän palvelumme pohjana, Holm sanoo.

”Kiholla on hyvää ja leppoista porukkaa”

Suurin Kihon tuotteiden ja palveluiden tuoma hyöty on Fuelkille ajan säästö. Holm painottaa oman ajan arvostamisen tärkeyttä, jota jokaisen olisi hyvä miettiä. Hän uskoo, että Kihon tuotteista on varmasti apua ja hyötyä jokaiselle, joka omistaa liikkuvaa kalustoa.

– Aikaa säästyy huikeasti. Säästyneen ajan voi käyttää joko vapaa-aikana tai siihen, että kone laskuttaa, Holm kertoo.

– Kiholla on hyvää ja leppoista porukkaa, jonka kanssa on mukava tehdä töitä. Asiakaspalvelu on ystävällistä, ja reagointinopeus kiitettävä, Holm kuvailee.

Kiho on Mastercom Oy:n luoma uuden ajan toimintamalli yrityksille. Vuonna 2017 Kiho on alan johtava automatisoitujen tiedonkeräyspalvelujen tuottaja.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi