Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Huippuunsa hiottu prosessi tuo varmat tulokset

Eduhouse tarjoaa erilaisia verkkokoulutusratkaisuja taloushallinnon, henkilöstöhallinnon ja esimiestyön ammattilaisille. Yhdessä Matchersin kanssa Eduhouse on luonut tiukasti konseptoidun outbound-myyntiprosessin. Käytännössä Matchers tuottaa Eduhouselle uusia myyntitapaamisia.

Eduhousen verkkokoulutuspalveluilla on kolme käyttötapaa: ajankohtaisseuranta, ongelmanratkaisu ja osaamisen kehittäminen.

– Koulutuksistamme löytyy aina uusinta tietoa esimerkiksi silloin, jos tulee jokin lakimuutos tai uusi oikeuden päätös vaikkapa HR-juridiikasta. Tämä mahdollistaa ajankohtaisseurannan. Jos taas tulee jokin ongelma liittyen esimerkiksi esimiestyöhön tai talous- ja palkkahallintoon, niin koulutusmateriaaleista voi etsiä sillä sekunnilla oikean vastauksen ja jatkaa sitten töitään, kertoo myyntijohtaja Janne Leinonen.

– Osaamisen kehittämisen osalta yksittäiselle henkilölle voidaan luoda opintosuunnitelma ja saada siten osaamisen kehittämisestä jatkuva prosessi kustannustehokkaasti, Leinonen jatkaa.

“Heillä on rautainen ammattitaito buukkiprosessin johtamiseen”

Parin viimeisen vuoden aikana Eduhouse on kasvanut merkittävästi. Leinosen mukaan tähän on kaksi syytä. Toinen niistä on tehokas uusasiakashankinta ja toinen erittäin hyvä asiakaspito.

– Meillä on Eduhousella erittäin hyvin ja tiukasti konseptoitu outbound-myyntiprosessi. Matchers on meidän strateginen kumppanimme siinä toteutuksessa. Käytännössä Matchers tuottaa meille buukkeja myyntitapaamisiin, Leinonen sanoo.

– Matchersin parhaat ominaisuudet ovat asiakkaan näkökulmasta se, että heillä on erittäin rautainen ammattitaito buukkiprosessin johtamiseen. He osaavat tuottaa sopivan spiikin ja löytää siihen ne tärkeät pointit, joilla asiakas saadaan innostumaan asiasta. He osaavat löytää oikeat tekijät spiikkien tuottamiseen ja hallinnoida prosessiin niin, että yhteistyö on asiakkaalle miellyttävää, Leinonen kuvailee.

Noin 47 % tapaamisista johtaa kauppaan

“Jos ei pääse laukomaan, niin maalia ei voi tulla. Se on tässä ihan päivänselvä juttu. Olemme saaneet prosessin niin hyvin kuntoon, että asiakkaat ovat todella lämpimiä.”

Tärkein konkreettinen hyöty Matchersin kanssa tehtävästä yhteistyöstä on Leinosen mukaan myynnin kasvu.

– Jos ei pääse laukomaan, niin maalia ei voi tulla. Se on tässä ihan päivänselvä juttu. Olemme saaneet prosessin niin hyvin kuntoon, että asiakkaat ovat todella lämpimiä. Noin 47 % tapaamisista johtaa kauppaan, Leinonen summaa.

– Matchersilla on iso osuus tässä tuloksessa. Voin suositella heitä lämpimästi kaikille myyntijohtajille, jotka haluavat myyjien aktiviteettitasot nousuun, Leinonen toteaa.

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi