Bookkauspalvelusta iso apu myyntiin

kokemuksia.fi

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Myyntivauhdittajat hoitaa Suomen Konetalo Oy:n asiakastapaamisten bookkaamisen. Palvelu vapauttaa Suomen Konetalon aikaresursseja muihin tehtäviin ja lisää yrityksen tunnettavuutta ja myyntiä.
Timo Peltola on toiminut Suomen Konetalo Oy:n yrittäjänä jo vuodesta 2011.

– Yritys on perustettu vuonna 1995, ja me ostimme tämän velipoikani kanssa kuusi vuotta sitten. Me olemme trukkien maahantuonti-, myynti- ja huoltoyritys. Huollamme kaikki trukkimerkit ja myös jäänhoitokoneita. Toimimme ympäri Suomen, Timo kertoo.

Suomen Konetalo tarvitsi apua myynnin vauhdittamiseen. Syksyllä 2016 yritys päätti ryhtyä yhteistyöhön Myyntivauhdittajien kanssa asiakastapaamisten bookkauspalvelun tiimoilta. Tulokset ovat olleet hyviä.

Skeptisyys kääntyi iloksi

– Tutustuimme Myyntivauhdittajiin BNI-tapahtumassa, jossa Kari Kaisto kertoi yrityksen toiminnasta. Pohdimme, olisiko heidän palveluistaan meille apua. Meillä oli aiemmin ollut käytössä vastaavia palveluja erään toisen yrityksen kautta. Se kokemus ei ollut kauhean hyvä, Timo muistelee.

“Ensimmäisen jakson jälkeen päätimme, että ryhdymme käyttämään palvelua jatkuvasti”

Timo kertoo aluksi olleensa skeptinen, mutta oman yrityksen arjen realiteetit pakottivat kokeilemaan Myyntivauhdittajien palvelua. Päätöstä ei ole tarvinnut katua. Timon mukaan Myyntivauhdittajat toimivat asiakasta lähellä. Kontrasti aiempaan kokemukseen vastaavasta palvelusta on suuri.

– Jos meillä on parannusehdotuksia, ja esimerkiksi tapaamiset eivät ole niin laadukkaita kuin toivoisimme niiden olevan, Myyntivauhdittajat reagoivat nopeasti. Olemme yhteydessä viikoittain ja palautteemme otetaan vakavasti, Timo kiittää.

”Myynti on lisääntynyt merkittävästi”

Yhteistyön alussa Timo kävi Myyntivauhdittajien kanssa tarkasti läpi speksit siitä, miten heidän mahdollisia asiakkaitaan kontaktoidaan. Yhteistyö on sujunut hyvin, ja siitä on ollut Timon mukaan Suomen Konetalolle hyötyä.

– Olemme tilanteessa, jossa meillä ei ole mahdollista palkata lisää resursseja, mutta tarvitsemme myyntiä. Palvelusta on ollut meille iso apu, sillä minä en ehdi käyttää omaa aikaani tapaamisten bookkaamiseen. Palvelu on kustannustehokas.

Myyntivauhdittajat on Timon mukaan pysynyt asiakaslupauksissaan ja aikatauluissaan.

– Kaikki on mennyt niin kuin on suunniteltu. Olemme sopineet tietystä määrästä bookkauksia per kuukausi ja viikko, ja hyvin he ovat suoriutuneet. Ilmeisen hyvin, koska jatkamme heidän kanssaan yhteistyötä. Myynti on lisääntynyt merkittävästi, Timo naurahtaa.

Pilottihankkeesta pysyvään sopimukseen

Suomen Konetalon tyytyväisyys yhteistyöhön Myyntivauhdittajien kanssa näkyy muun muassa siinä, että he ovat päättäneet jatkaa yhteistyösopimusta.

– Ensimmäisen jakson jälkeen päätimme, että ryhdymme käyttämään palvelua jatkuvasti. Loimme pidempiaikaisen sopimuksen. Olen hyvin tyytyväinen yhteistyöhön. Ei meillä olisi intressiä jatkaa, jos työ ei tuottaisi tulosta, Timo kiteyttää.

Timo kannustaa myös muita myynnin kasvua tavoittelevia harkitsemaan Myyntivauhdittajien palveluja.

– Jokainen asiakaskontakti on markkinointia, vaikkei kauppaa heti tulisikaan. Olemme saaneet suuren hyödyn. Enemmän asiakaskontakteja ja lisää tunnettavuutta, näkyvyyttä ja kauppaa, Timo päättää.

Myyntivauhdittajat Oy tarjoaa tasokkaita B2B-buukkauspalveluita.

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Osallistut arvontaan ja voit voittaa kylpyläloman!

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi