Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Sami Kekäläinen, Vainu: “Presson teki alusta asti kaiken hyvin helpoksi minulle”

Kansainvälinen teknologiayritys Vainu muutti uusiin toimitiloihin ja päätti ensimmäistä kertaa panostaa tekniikkaan neuvottelutiloissa. Presson toimitti Vainun tarpeeseen vastaavat laitteet kätevässä paketissa, johon kuuluu myös huoltosopimus.

– Presson on toimittanut meille neukkaritekniikan yhteensä seitsemään neukkariin sekä kahteen erikoistilaan. Meillä on asiakaskäytössä oleva tila, missä on iso liikuteltava näyttö. Sen lisäksi loungessamme pidetään Isoja henkilökuntatilaisuuksia ja siellä on kattomikrofonit ja etäyhteydet maailmalle, Vainun talousjohtaja Sami Kekäläinen kertoo.

Kattomikrofoni oli loungeen loistava vaihtoehto, sillä henkilökuntatilaisuuksissa otetaan etäyhteys ympäri maailman. Kenenkään ei tarvitse puheenvuoronsa kohdalla juosta hakemaan mikrofonia tai nousta eteen seisomaan.

– Kattomikrofoni on mieletön keksintö. Se ei ollut halpa, mutta se on ihan sairaan hyvä meidän tarkoitukseemme, Kekäläinen naurahtaa.

Huoltosopimuksen ottaminen kannattaa

Presson erottautui kilpailijoistaan muun muassa selkeällä kokonaispaketillaan.

Päätös ostaa paketti Pressonilta oli Kekäläisen mukaan helppo. Presson erottautui kilpailijoistaan muun muassa selkeällä kokonaispaketillaan.

– Presson tarjosi kokonaispaketin. Ei pelkästään laitteita, tekniikkaa ja asennusta, vaan minulle oli tärkeää, että saamme palvelusopimuksen heidän kanssaan, joka on talousjohtajalle kiva budjetoitava, Kekäläinen selventää.

– Alun perin meinasin olla pihi, enkä ottaa sitä huoltopalvelusopimusta. Pressonilla pidettiin hyvin pintansa, että tämä kannattaa ottaa ja perusteli sen hyvin. Olen nyt tyytyväinen, että otin sen, Kekäläinen jatkaa hymyillen.

Pressonin kokonaispalvelu on Vainulle ykkösjuttu

Pressonin ammattitaito näkyi Vainulle myös siinä, että myyjä osasi suunnitella ja tarjota Vainulle juuri heidän tarpeisiinsa sopivaa pakettia.

– Presson teki alusta asti kaiken hyvin helpoksi minulle. Myyjä antoi vaihtoehtoja eri kustannusluokissa ja osasi ohjata, kuten hyvä myyjä tekee, Kekäläinen kehuu.

– Meillä ei ole eikä yleensäkään tänä päivänä yrityksillä ole dedikoitua resurssia, joka vastaisi neukkaritekniikasta. Silloin haluamme, että joku muu vastaa siitä ja hoitaa sen puolestamme. Se on Ihan ykkösjuttu, Kekäläinen summaa.

Presson Oy tarjoaa kokonaisvaltaista palvelua neuvottelutilojen AV-suunnitteluun ja toteutuksiin.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi