Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

Ensetin Mika Salminen: ”Vaikka Raskone on todella iso toimija, se toimii kuten pieni korjaamo”

kokemuksia.fi

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Kun kuljetusliike Enset aloitti toimintansa Varsinais-Suomessa vuonna 2015, suhtautuivat monet huoltoliikkeet uuteen tulokkaaseen nihkeästi. Toisin teki Raskone, jonka kanssa yhteistyö on nyt jatkunut noin vuoden ajan.

Enset on Varsinais-Suomessa, Pirkanmaalla ja Satakunnassa toimiva, 150 henkeä työllistävä kuljetusliike. Ensetin Varsinais-Suomen aluepäällikkö Mika Salmisen mukaan Raskone valikoitui Ensetin yhteistyökumppaniksi kalustojen huolto- ja korjaustarpeissa noin vuosi sitten, eli samoihin aikoihin kun Enset rantautui Turkuun.

– Olimme alueella uusia ja meidät otettiin suurten toimijoiden osalta vähän jopa nihkeästi vastaan. Raskoneelta taas saimme hyvän vastaanoton ja yhteistyömme lähti nopeasti liikkeelle, Ensetin kalustosta Turun alueella vastaava Salminen kertoo.

”Raskone tietää, mitä ”nopeasti” tarkoittaa”

“Raskone selvästi haluaa palvella meitä ja he ottivat meidän tarpeemme tosissaan.”

Merkkiliikkeisiin verrattuna Raskone saa ison kiitoksen nopeudestaan ja joustavuudestaan. Raskone myös tuntee Ensetin tarpeet ja tarvittaessa tekee korjaukset ja huollot hyvinkin ketterällä aikataululla.

– Raskone selvästi haluaa palvella meitä ja he ottivat meidän tarpeemme tosissaan. Raskone oli myös tuttu kumppani muissa toimipisteissämme. Raskone siis tuntee meidän tarpeemme ja he tietävät, mitä sana ”nopeasti” meille tarkoittaa, Salminen hymähtää.

Ensetillä on käytössä noin 100 autoa, joista nelisenkymmentä on Varsinais-Suomen alueella. Monet autot ovat liikkeellä 24 tuntia vuorokaudessa, joten huoltotarpeitakin kalustolle tulee usein. Kuljetusalalla huollot pitää saada nopeasti, sillä ylimääräistä kalustoa ei juurikaan ole.

– Suuri syy, miksi valitsimme Raskoneen, oli nopea palvelu. Kun jotain menee rikki, tarvitsemme nopeasti apua. Raskone on siinä ykkönen ja he ovat pystyneet auttamaan meitä kaikkein nopeimmin tällä alueella. Kun muut katsovat varauskirjaa, Raskone on jo ottanut meidät johonkin väliin, Salminen kiittelee.

Raskone erottuu mutkattomuudellaan

“Suuri syy, miksi valitsimme Raskoneen, oli nopea palvelu.”

Raskonella ei ole Salmisen mukaan turhaa, aikaa vievää byrokratiaa.

– Kun soitan, minua ei ensin ohjata asiakaspalveluun ja sieltä huoltopuolelle, vaan voimme soittaa suoraan huoltoon ja päätökset tehdään mutkattomasti ja helposti saman tien yhdellä soitolla. Vaikka Raskone on todella iso toimija, se toimii kuten pieni korjaamo.

ensetoy_kokemuksia_raskone2

Yhteistyö tulee jatkumaan, ainakin mikäli se on Salmisesta kiinni.

– Meillä ei ole mitään syytä tehdä toisin jatkossakaan. Käytämme Raskonea joka viikko. Viimeksi tänään soitin heille ja minulle sanottiin, että aja auto vaan tänne, he hoitavat sen heti. Juuri sillä Raskone erottuu nyt ja jatkossa, Salminen summaa.

Raskoneen Yölinja ­tarjoaa huoltopalveluja ympäri ­vuorokauden. Tuo esimerkiksi ajoneuvo päivän ­päätteeksi huoltoon, ja voit noutaa sen huollettuna seuraavana aamuna.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi