Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Murskaimet tehostavat Kempeleen Siirtokuljetuksen toimintaa

Kempeleen Siirtokuljetus tuottaa jätehuoltoa yrityksille ja yksityisille pääsääntöisesti Oulun talousalueella. Tana on toimittanut Kempeleen Siirtokuljetukselle kaksi repijää, joiden ansiosta murskaaminen voidaan toteuttaa aiempaa kustannustehokkaammin. Se, mikä tehtiin ennen kahdella laitteella, saadaan tehtyä nyt yhdellä.

Kempeleen Siirtokuljetuksen toimintaan kuuluu myös lajikkeiden materialisointi ja niiden uudelleenkäyttö. Kempeleen toimipisteen lisäksi yrityksellä on myös toinen toimipiste Advenin voimalaitoksella Jepualla. Kempeleen toimipisteellä repijä on liikkuva ja Jepualla puolestaan kiinteä.

– Otimme tähän Kempeleeseen samalla myös niin sanotun täydellisen varaosakontin, jossa on kaikki murskaimiin tarvittavat varaosat, kertoo Kempeleen Siirtokuljetuksen kalustovastaava Mikko Räisänen.

Yhdellä laitteella voidaan nyt hoitaa kahden laitteen työt

“Se, mitä ennen tehtiin kahdella eri laitteella, saadaan nyt tehtyä yhdellä laitteella.”

Yksi Tanan valintaan vaikuttanut tekijä oli murskaimien monipuolisuus – niitä voi käyttää laajasti. Esimerkiksi Jepualla murskattavan aineksen sekoitussuhde on tällä hetkellä 30 % santapaperia ja 70 % energiajätettä. Kempeelessä puolestaan murskataan puuta, huonekaluja, putkia ja energiajätettä.

– Murskaimilla voi siis murskata vähän kaikkea mahdollista, Räisänen toteaa.

– Kustannustehokkuus oli repijöiden hankinnan pääsyy. Se, mitä ennen tehtiin kahdella eri laitteella, saadaan nyt tehtyä yhdellä laitteella. Tanan repijöissä ei ole niin paljon kuluvia osia kuin aiemmin. Kerkeämme muihinkin hommiin kuin pelkästään linjaston korjaamiseen, Räisänen virnistää.

”Asiakkaan toiveita ja haluja kuunnellaan”

Yhteistyö Tanan kanssa on Räisäsen mielestä ollut mutkatonta ja vaivatonta. Apua saa aina tarvittaessa, olipa kyseessä sitten iso tai pieni ongelma. Puhelimen päähän saa aina jonkun.

– Tanan valinnassa painoi taustalla toki myös suomalaisuus. Koimme, että saamme aina apua paikallisella kielellä. Se helpottaa toimintaa huomattavasti, Räisänen sanoo.

– Asiakkaan toiveita ja haluja kuunnellaan. He ovat kehittämässä myös meidän liiketoimintaamme. Siitä on iso hyöty meille, Räisänen painottaa.

Tana on erilaisiin jätteenkäsittelyratkaisuihin erikoistunut yritys.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi