Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Kumppani kasvun tueksi ja vahvistamiseksi

Mediahub Helsinki on liikevaihdollisesti Suomen suurin tuotantoyhtiö, joka tuottaa MTV:lle uutiset ja ajankohtaisohjelmat kaikkiin kanaviin. Yhteistyössä Advance B2B:n kanssa Mediahub on muun muassa uudistanut verkkosivunsa sekä tehostanut myyntiään markkinoinnin automaation avulla.

MTV:n uutisten ja ajankohtaisohjelmien lisäksi Mediahub tuottaa tv-ohjelmia ja tekee monipuolisia videotuotantoja, sisältömarkkinointia ja natiivimainontaa. Liiketoimintajohtaja Sami Särkelä vastaa Mediahubin kaupallisiin sisältöihin ja valmennuspalveluihin keskittyvistä uusista liiketoiminnoista.

– Liikevaihdollisesti me olemme Suomen suurin tuotantoyhtiö. Haemme vahvaa kasvua uusista liiketoiminnoista, Särkelä kertoo.

mediahub

Työkaluja kasvun vahvistamiseksi

Kasvun vauhdittamiseksi ja vahvistamiseksi on yhtiö halunnut panostaa vahvasti omaan markkinointiinsa. Tätä varten tarvittiin kuitenkin sopiva kumppani.

– Kumppanuutemme Advance B2B:n kanssa lähti oikeastaan siitä, että meillä oli huonot, toimimattomat kotisivut. Halusimme ja tarvitsimme siihen muutoksen. Tiesimme myös, että haluamme tehostaa ja modernisoida myyntiämme. Siinä vaiheessa mukaan peliin tulivat markkinoinnin automaatio sekä toimiva CRM, Särkelä muistelee.

– Jos kasvua vahvasti haetaan, niin silloin markkinoinnin pitää olla se ykkösjuttu, mitä lähdetään viemään eteenpäin, Särkelä painottaa.

Konkreettisia, arkea helpottavia hyötyjä

Verkkosivujen uudistus ja markkinoinnin automaatio ovat tuoneet konkreettisia hyötyjä niiden avulla saatujen liidien ja liideistä syntyneiden kauppojen muodossa. CRM on puolestaan auttanut siinä, että kaikki tiedot ovat nyt yhdessä paikassa. Laskutus on yksinkertaistunut ja sähköpostien määrä vähentynyt.

– Nämä kuulostavat pieniltä yksittäisiltä asioilta, mutta ovat oikeasti todella konkreettisia, arkea helpottavia tekijöitä, Särkelä sanoo.

– On puhe sitten liideistä tai kotisivukävijöistä, niin nyt on hyvin helppo mennä kertomaan esimerkiksi johtoryhmälle tai hallitukselle, että täällä me menemme ja nämä ovat luvut. Aikaisemmin mukana oli aika paljon enemmän mutua, Särkelä toteaa.

Kun perusasiat ovat kunnossa, on hyvä lähteä kehittämään

“Verkkosivujen uudistuksen yhteydessä oli helppo havaita, että Advance B2B on aidosti ajan hermolla.”

Mediahubin kokemus Advance B2B:n kanssa työskentelystä on Särkelän mukaan äärimmäisen positiivinen. Verkkosivujen uudistuksen yhteydessä oli helppo havaita, että Advance B2B on aidosti ajan hermolla.

– Sellaisiin asioihin, joita itse miettii välillä vähän turhan monimutkaisesti, tuli heiltä aika nopeasti neuvo, kuinka tämän voisi tehdä helpomminkin, Särkelä kertoo.

– Olemme nyt saaneet perusasiat kuntoon markkinoinnin automaation ja kotisivujemme osalta. Tästä on hyvä lähteä kehittämään. Kehitystyötä tulemme varmasti Advance B2B:n kanssa tekemään, kun lähdemme miettimään sitä, millaista sisältöä haluamme sivuillamme jatkossa olevan, Särkelä summaa.

toimisto

Advance B2B auttaa B2B-yrityksiä tavoittamaan potentiaaliset asiakkaansa.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi