Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Elisan palvelukokonaisuus vastaa asiakkaan todellisiin tarpeisiin

Asfaltti- ja maanrakennuspalveluihin keskittyvä Asfalttikallio Oy toimii pääkaupunkiseudulla ja Pirkanmaan alueella. Yrityksen pyrkimyksenä on tarjota asiakkailleen moderneja ja kilpailukykyisiä ratkaisuja, mikä edellyttää toimivia ja liiketoimintaa tukevia taustajärjestelmiä. Elisa Oyj:n tarjoama kokonaisratkaisu vastaa Asfalttikallion tarpeeseen.

Asfalttikallio on vuonna 2012 perustettu ja toimintaansa jatkuvasti laajentava yritys, jonka henkilöstöllä on vankka ja pitkä kokemus päällystealalla. Yrityksellä on käytössään Elisan Oma IT –palvelu, joka käsittää heidän tapauksessaan pilvipalvelut, IT-tuen ja Puoti- laiteverkkokaupan. Yhteistyö aloitettiin keväällä 2018, kun IT-ratkaisuihin kaivattiin päivitystä.

– Olimme tilanteessa, jossa tarvitsimme ajantasaisia ja ongelmattomia IT-ratkaisuja pysyäksemme mukana liiketoiminnan kärjessä ja kehityksessä, Asfalttikallion kehityspäällikkönä toimiva Juha Hällfors kertoo.

IT-tuesta konkreettista hyötyä

Asfalttikallio päätyi Elisaan kilpailuttamisen kautta. Kilpailuttaessa hinta ei varsinaisesti ollut määräävä tekijä: olennaista oli se, että palvelukokonaisuus kohtaa nimenomaan Asfalttikallion tarpeet ja tuottaa konkreettisia hyötyjä.

“Olemassa olevat ratkaisut palvelevat nyt tarpeitamme sataprosenttisesti.”

– Myyntitilanteessa hyvän vaikutuksen teki se, että meidän tarpeitamme oikeasti kuunneltiin ja prosessissa edettiin meidän ehtojemme mukaisesti. Meille myytiin se, mitä tarvittiin, ja yhteistyötä on mahdollista jatkossa laajentaa tai kaventaa tarvittaessa, Hällfors avaa.

– Olemassa olevat ratkaisut palvelevat nyt tarpeitamme sataprosenttisesti. Konkreettista hyötyä tässä vaiheessa tuo etenkin IT-tuki, joka on saatavilla aamuseitsemästä iltayhdeksään, Hällfors toteaa.

Kokonaisratkaisu tuo kilpailuetua

Hällforsin mukaan Elisan asiakaspalvelu on ollut loistavaa ja joustavaa, minkä ansiosta yhteistyö on tuottanut tyytyväisyyttä. Yhteistyö kokonaisuudessaan lupaa hyvää, ja sen uskotaan tuovan myös kustannussäästöjä.

– Yhteistyö on vasta alussa, ja tulevaisuudessa saamme ratkaisuja vielä paremmin käyttöön. Vielä on paljon kehitettävää, mutta olemme jo oikealla tiellä. Uskomme, että kokonaisratkaisu voi olla meille tulevaisuudessa myös kilpailuetu, Hällfors päättää.

Elisa Oyj on suomalainen, tietoliikenne-, ICT- ja onlinepalveluyritys, jonka asiakkaita ovat kuluttajat, yritykset ja julkishallinnon organisaatiot.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi