Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

Kauppakassi-palvelu on yksi Villen perheen arjen kulmakivistä

kokemuksia.fi

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Villen perhe otti Kauppakassi-palvelun käyttöönsä arjen kiireen helpottamiseksi. Nyt palvelu on toinen helsinkiläisen perheen arjen kulmakivistä. Tilaukset hoituvat verkossa helposti ja rutinoituneesti.

Ville on kaksilapsisen perheen isä. Hän tekee ostoksia kerran viikossa Prisma Kaaren Kauppakassi-palvelun avulla. Noutopalvelu helpottaa perheen arjen logistiikkaa. Perhe on käyttänyt Kauppakassia nyt noin vuoden ajan.

– Asiointi verkossa hoituu helposti. Tuntuu, että perheemme valinnat ovat aika hyvin rutinoituneet. Viikon kauppakassin valinta on melko nopea toimenpide ja helpompaa kuin itse kaupassa kävely ja tuotteiden etsiminen sekä hakeminen, Ville kertoo.

– Meidän perheessämme ostosten tekemistä helpottaa verkkopalvelun suosikki-vaihtoehto, missä voi tallentaa eri tuotteet, joita viikoittain käyttää. Käytännössä noin 60% viikon kauppakassista on usein jo valmiiksi valittu, Ville lisää.

“Olemme saaneet todella hyviä hedelmiä ja kasviksia”

“Keräilijät hoitavat työnsä hyvin.”

Ennen palvelun käyttöönottoa perhettä mietitytti ja keskustelua herätti hieman kauppakassiin kerättävien tuotteiden, kuten esimerkiksi hedelmien ja vihannesten tuoreus. Käyttöönoton jälkeen perheen kokemukset ovat Villen mukaan olleet niin hyviä, ettei aiheesta ole tarvinnut enää keskustella.

– Olemme saaneet todella hyviä hedelmiä ja kasviksia. Jos on sattunut huono erä, niin palautusten kautta homma on kompensoitu todella hyvällä tavalla, Ville kiteyttää.

– Tuotteiden laatu on mielestäni lähellä ihan sitä kiitettävää. Hyvin harvoin meillä on mitään huomautettavaa. Keräilijät hoitavat työnsä hyvin, hän kuvailee.

“Tämä on mielestämme hyvä juttu!”

“Toinen arkea helpottava kulmakivi on kuivaava pesukone ja toinen on tämä Kauppakassi-palvelu.”

Kauppakassi-palvelu on toinen perheen arjen kulmakivistä. Aiemmin Ville maksoi ostoksensa paikan päällä noudon yhteydessä. Nyt hän maksaa ostokset verkkomaksulla etukäteen, mikä helpottaa ja nopeuttaa ostosten hakemista entisestään.

– Toinen arkea helpottava kulmakivi on kuivaava pesukone ja toinen on tämä Kauppakassi-palvelu, Ville naurahtaa.

– Tämä on mielestämme hyvä juttu!

HOK-Elanto on S-ryhmän osuuskauppa, joka toimii pääkaupunkiseudulla ja sen kehyskunnissa.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi