Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

Helppokäyttöiset ja toimintavarmat laitteet osana Bilteman kassaelämystä

Biltema on koko perheen tavaratalo, jolla on Suomessa tällä hetkellä 15 myymälää. Myymälöissä käytetään Netsin maksupäätteitä. Parhaillaan meneillään olevat myymäläuudistukset tuovat tullessaan myös itsepalvelukassat. Netsin laitteiden toimintavarmuus ja asiakaspalvelun saatavuus ovat Biltemalle tärkeitä tekijöitä.

– Nets toimittaa meille sellaiset maksupäätteet, jotka ovat asiakkaille mahdollisimman helppokäyttöisiä ja joiden toimintavarmuus on mahdollisimman korkea, summaa Biltema Suomen Project & establish manager Teemu Salminen.

Bilteman myymäläuudistukset ovat osa laajempaa pohjoismaista projektia, jonka tavoitteena on uudistaa kaikki myymälät noudattamaan samaa konseptia. Suomessa projekti jatkuu arvion mukaan vuoden 2020 puolelle. Yksi jo valmistuneista kohteista on Raision myymälä, jonka uudistus valmistui vuoden 2018 lopulla.

– Konseptimuutoksen merkittävimmät tekijät olivat visuaalinen ilme sekä kassa-alueen ja kassaelämyksen parantaminen muun muassa teknologian kautta. Näkyvin asia tästä ovat itsepalvelukassat, Salminen kertoo.

Itsepalvelukassat tukevat maksamisen helppoutta

“Meillä on hyvät laitteet, joissa esimerkiksi lähimaksu toimii todella hyvin.”

Asiakkaat ovat ottaneet itsepalvelukassat hyvin vastaan. Raision myymälässä on havaittu, että esimerkiksi kiireaikoina reilusti yli puolet, noin 60-70 % asiakkaista haluaa käyttää itsepalvelukassoja. Tämä nopeuttaa asiointia huomattavasti ja vähentää jonotusaikaa.

– Itsepalvelukassat tukevat maksamisen helppoutta tällä hetkellä erinomaisesti. Meillä on hyvät laitteet, joissa esimerkiksi lähimaksu toimii todella hyvin, Salminen jatkaa.

– Odotuksemme olivat tietysti korkeat, koska laitteiden toimintavarmuuden pitää olla todella korkeatasoista. Mielestäni Nets on täyttänyt ne odotukset pääsääntöisesti koko ajan hyvin, Salminen toteaa.

Asiakaspalvelu pelaa virka-aikojen ulkopuolellakin

Myymälät eri puolella Suomea ovat auki iltaan asti. Sen vuoksi Biltema arvostaa erityisesti sitä, että Netsin asiakaspalvelu toimii myös niin sanottujen virka-aikojen ulkopuolella.

– Se on mukavaa, että asiakaspalvelusta saa vielä ilta-aikaankin jonkun kiinni, Salminen sanoo.

– Sanoisin, että Nets on osaamisellaan Suomen alueen markkinajohtaja, Salminen summaa.

Nets on erikoistunut digitaalisten maksujen välittämiseen. Toiminta kattaa kaikki Pohjoismaat ja valikoimaan kuuluvat kauppiaspalvelut, korttipalvelut ja maksuliikepalvelut.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi