Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI SUOMEN ASIAKASKOKEMUKSET OY.

Lue lisää

“Värellä on sellaista näkemystä ja ammattitaitoa, jota energiayhtiöltä odotan”

Posti Goupin tytäryhtiö Posti Kiinteistöt ylläpitää ja hallinnoi postiliiketoiminnan käyttämiä tiloja. Yhteensä eri kohteita on noin 540 tasaisesti ympäri Suomen. Energiayhtiö Väre toimittaa sähköt kohteista noin 300:aan. Lisäksi he tarjoavat Posti Kiinteistöille salkunhoitopalvelun sekä verkkolaskujen läpilaskutuspalvelun.

Posti Kiinteistöt kilpailutti energiatoimittajat vuonna 2016. Väre erottui joukosta kustannustehokkaan salkunhoitopalvelun ja erityisesti verkkolaskujen läpilaskutuspalvelun avulla. Salkunhoitopalvelulla saadaan ennustettavuutta sähkön hintaan ja läpilaskutuspalvelun avulla sähkönsiirtolaskuja ei laskuteta yksitellen, vaan yhdellä kertaa myöhemmin.

– Se on meille äärimmäisen tärkeää, koska työmäärä pienenee. Muilla yhtiöillä ei ollut tarjolla vastaavaa palvelua. Väreltä saimme koko tarvitsemamme paketin. Myös energiakustannukset saatiin kilpailutuksen jälkeen hieman pienemmäksi, Posti Kiinteistöjen toimitusjohtaja Jarkko Ämtö kertoo.

Ennustettavuutta sähkön hintakehitykseen

Ämtön kokemukset Värestä ovat olleet hyvin positiivisia. Posti Kiinteistöillä on oma energiatyöryhmä, joka kokoontuu 3-4 kertaa vuodessa. Väre osallistuu tapaamisiin ja tuo mukaan tietämystä esimerkiksi sähkön tulevasta hintakehityksestä.

– Saamme ennustettavuutta sähkökulujen budjetointiin. Emme ole energia-alan ammattilaisia, vaan kompetenssin pitää tulla energiayhtiön puolelta. Sähkön toimittajalla pitää olla näkemystä energiamarkkinoiden suunnasta, jotta osamme tehdä päätöksiä hintakiinnitysten suhteen, hän toteaa.

Suositukset myös muille

“Sähkön hinnassa eri toimittajien välillä tuskin on isoja eroja, vaan ratkaiseva kilpailutekijä löytyy Vären palvelupuolelta.”

Merkittävin hyöty yhteistyössä on Ämtön mukaan ollut verkkolaskujen läpilaskutuspalvelu. Positiivisten kokemustensa myötä hän suosittelisi Vären palveluja myös muille yrityksille.

– Erityisesti siinä tapauksessa, että yrityksellä on useita toimipisteitä. Sähkön hinnassa eri toimittajien välillä tuskin on isoja eroja, vaan ratkaiseva kilpailutekijä löytyy Vären palvelupuolelta, Ämtö toteaa.

– Väre on proaktiivinen toimija, ja heillä on sellaista näkemystä sekä ammattitaitoa, jota energiayhtiöltä odotan, hän sanoo lopuksi.

Väre on sähkönmyyntiin keskittyvä, uudenlainen ja valtakunnallinen energiapalveluyhtiö. Väre syntyi, kun Savon Voima Oj, Jyväskylän Energia Oy, Kuopion Energia Oy ja Lappeenrannan Energia Oy yhdistivät voimansa.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi