Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI TRUSTMARY FINLAND OY.

Lue lisää

Viilu teki yhtiökokouksen äänestysprosessista huomattavasti aiempaa nopeamman

Asunto-osakeyhtiö Helsingin REDIn Majakan taloyhtiön edellisessä kokouksessa päätettiin käyttää Viilun tarjoamaa, digitaalisen äänestyksen mahdollistavaa työkalua. Aiemman paperiäänestyksen korvannut ratkaisu teki äänestämisestä huomattavasti nopeampaa.

Helsingin REDIn Majakka on tällä hetkellä Suomen korkein asuinkerrostalo. 35 kerroksessa on yhteensä 282 asuntoa.

– Olemme nyt täällä 33:n kerroksen juhlatiloissamme, kertoo taloyhtiön hallituksen jäsen ja asukas Markus Hammar ja viittaa takanaan avautuviin asukkaiden yhteiskäyttöön tarkoitettuihin tiloihin.

Paperiäänestys vaihtui digitaaliseen muotoon

Käytännössä Viilu tarjoaa digitaalista päätökstentekoa ja viestintää taloyhtiöille palveluna. Viilu-palvelu tuo lisäarvoa myös fyysisiin kokouksiin ja kokouksissa toteutettaviin äänestyksiin. Hammar toimi tiiviissä yhteistyössä Viilun kanssa ennen yhtiökokousta.

– Yhtiökokouksiimme on osallistunut keskimäärin noin 200 ihmistä. Edellisessä kokouksessa käytimme Viilua, joka auttoi meitä erityisesti äänten laskennassa. Aiemmissa kokouksissa olemme käyttäneet perinteistä paperiäänestystä. Se on tarkoittanut sitä, että kokoukset ovat venyneet hyvin pitkiksi ja kynnys äänestää on myös ollut hyvin korkea, Hammar kertoo.

Hyvää palautetta myös osakkailta

Kaikki kokouksen osallistujat osallistuivat kokoukseen paikan päältä. Kokouksen aikana osallistujat käyttivät Viilua omien puhelimiensa tai tietokoneidensa kautta. Viilu toimii pitkälti kaikilla nykyaikaisilla tietokoneilla ja älypuhelimilla.

– Yhteen äänestykseen kului Viilun avulla noin 5-10 minuuttia. Edellisten kokousten äänestyksiin verrattuna tämä oli huomattava parannus, Hammar summaa.

– Testasimme Viilua nyt ensimmäisen kerran yhtiökokouksessamme ja aiomme käyttää sitä varmasti myös jatkossa. Hallituksessamme oli tästä tosi hyvä fiilis ja saimme jälkikäteen hyvää palautetta myös osakkailtamme, Hammar kertoo.

Viilun toiminta-ajatuksena on tarjota digitaalista päätöksentekoa, hallintaa ja viestintää palveluna taloyhtiöille sekä isännöintiyrityksille.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

Saitko hyvää palvelua?
Kerro se meille.

Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

Kiitos viestistasi!
Palaamme assian mahdollisimman pian.

Tilaa uudet kokemukset sähköpostiisi